דגשים ביצירת סרטון תדמית

דגשים ביצירת סרטון תדמית

דגשים ביצירת סרטון תדמית

בעולם הטכנולוגי והמתקדם שלנו, תמיד יש טרנד חדש שצץ בשוק ובתחום הפרסום שעוזר לעסקים קטנים וגדולים כאחד לקדם את עצמם. אחת הדרכים המיוחדות והיעילות ביותר בשנים האחרונות לעשות זאת היא על ידי יצירה של סרטון תדמית שחושף מוצר, אדם או עסק בפניי הציבור הרחב בדרך ייחודית ואינטראקטיבית ששומרת על הקצב עם העולם המודרני. סרטוני תדמית מאפשרים להציג את החומרים שלכם במהירות בפניי קהל שמעדיף מסר קצר וקולע במקום הסבר ארוך ומתיש, אז כדי שגם אתם תוכלו ליצור סרטון תדמית שיקדם את העסק שלכם, חשוב שתעקבו אחרי החוקים הבאים:

  1. הכינו את המלל מראש

כדי ליצור סרטון תדמית מוצלח, חשוב שיהיה לכם תסריט שיתאים לאווירת המוצר ולקהל היעד שלכם. נסו ליצור טקסט שהוא לא ארוך כך שיווצר סרטון תדמית של דקות ספורות בלבד שימשוך את הקהל ויגרום לו לרצות לדעת עוד. עשו זאת תוך מחשבה על המוצר שלכם, התועלת שלו וכיצד אתם רוצים שקהל היעד יתפוס אותו וצרו תסריט ברוח הזו.

  1. התאימו את הפורמט לזמנים המשתנים

בעבר היה נהוג להעמיד פרסומאי או אדם אחר מול המצלמה ולאפשר לו לדבר במשך כמה דקות כדי לשכנע את הקהל להשתמש במוצר עליו דיבר. הקלח אבד זה מכבר על השיטה הזו וכיום מומלץ להשתמש בפורמטים אחרים כמו סרטוני אנימציה, תלת מימד, עריכה סלקטיבית, שילוב של אנימציה והעולם האמיתי ועוד כדי ליצור סרטון תדמית עם טוויסט ולא פיצ'ר קצר ומשמים.

  1. פנו לקהל שלכם אישית

אחת הדרכים הטובות ביותר לעורר את תשומת לבו של הקהל ולהחזיק בה היא על ידי עירור של אמפתיה וסקרנות. חשבו על סרטון תדמית שיציג תחילה בעיה שהקהל מתמודד עמה והמשיכו בהסבר על התרומה שלכם לפתרון הבעיה. שלבו בסרטון תסריט ודמויות אתן הקהל יוכל להזדהות אך הזהרו לא לחצות לגבול הפאתוס כדי לא לעורר סלידה אצל הקהל. טוויסט של הומור הוא תמיד טוב, גם כאשר מדובר בבעיות, ולכן מומלץ לשלב בדיחות ברוח סרטון התדמית כדי לשבות את הקהל. בסוף הסרטון, הניעו את הקהל לפעולה על ידי פעולות אקטיביות כמו "התקשרו למספר הזה", "כנסו לאתר למידע נוסף" ומשפטים אחרים ברוח הזו שיגרמו לקהל היעד לחקור את המוצר שלכם לעומק.

אם גם אתם רוצים לקדם את העסק או המוצר שלכם, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא על ידי הכנה של סרטון תדמית שאם עושים אותו נכון, יכול לשבות את הקהל ולהביא אותו למוצר שלכם.

המאמר בשיתוף חברת קומיטוגו פרסום בפייסבוק וקידום אתרים

כל הזכויות שמורות לגוסטבו לויט 2015 © בניית אתרים: lm-studio.co.il